Det er vigtigt at kende de digitale muligheder, og vide hvordan man bedst skaber resultater ud fra de givne mål og behov.
SEO – søgemaskineoptimering
Søgemaskineoptimering er et yderst givtigt indsatsområde – men det er hårdt arbejde. Det er en langsigtet strategi, hvor man skal arbejde hårdt og intelligent for at ligge blandt de øverste på Googles side 1. Og en ting er sikkert. Kommer du til at ligge øverst på Google, så vil dine konkurrenter gøre alt for at tage din plads, for det er her pengene gemmer sig!
Adwords – betalt markedsføring på Google
Google AdWords er en af de hurtige måder, hvorpå du kan skabe trafik til din hjemmeside, som kan føre til salg eller andre konverteringer. Omvendt kan Google AdWords også være en dyr oplevelse, hvis du laver nogle af de mere gængse fejl, som koster på effekten af annoncerne.
Et nyhedsbrev er ikke bare et nyhedsbrev!
Nyhedsbreve og email-markedsføring er en ”gammel” disciplin, som ofte bliver overset, men faktisk er dette medie et af dine stærkeste marketingredskaber, som virker bedst – altså hvis du gør det ordentligt.
Konverteringsoptimering og
Google Analytics
Når du lærer at skaffe en masse trafik til din hjemmeside, kan du være godt kørende, men trafikken i sig selv skaber ikke salg. Mange vil opleve, at store dele af den tilgående trafik forsvinder igen, uden at der sker et såkaldt call-to-action. Uden at måle på dine indsatser, navigerer du i blinde, og du vil ikke kunne vide, hvilke af dine marketingstiltag, som bærer frugt.
Sociale Medier – hvor præsenterer din virksomhed sig bedst?
Virksomhedernes kommunikation flytter mere og mere på nettet, og virksomheden får derfor flere og flere platforme at sprede budskaberne på. Til gengæld får man også en tættere kontakt med kunderne og mere magt over, hvor tydeligt virksomheden skal fremstå.
Content Marketing
Content marketing er lige nu et buzz-word. Content marketing kunsten handler om at kommunikere med dine kunder og potentielle kunder uden at “sælge” direkte. Content henviser nemlig til, at man skal skabe kvalitets indhold, der informerer bedst muligt om virksomheden. Content har sådan set altid eksisteret, i gamle dage talte vi om brochurer, bøger, plakater, flyers, annoncer, artikler. Digitalt taler vi om blogs, nyhedsbreve, apps., websites, landingpages, webinars, podcasts og meget mere.
Med den rette viden og erfaring kan jeg hjælpe dig og din virksomhed med at skabe gode og stabile resultater.